Friday, April 20, 2012

PHUKET BIKE WEEK 2012 - THE BIKES

Maka pada bulan April 2012, ada lah tiga geng-geng bikers tegar yang ada duit banyak dan masa banyak, ajak aku pergi ke Phuket untuk tujuan Phuket Bike Week 2012, disamping main golf.

Sebab mereke-mereka sang bikers ni orang kaya lagi berharta dan pemurah pula, trip aku FREE kecuali air-fare. Alhamdulillah... suka... Semuga Allah berkati rezeki mereka-mereka yang bermurah hati, dan tambah lah lagi...

Hari pertama pergi lah ke Patong Beach, pantai yang sungguh popular, dan pantai yang masuk TV sebab angkara Tsunami 2004

Hari kedua kami ke Phi Phi Island

Hari ketiga cadangnya nak main golf, malangnya hujan pula; golf kansel

Aku bukannya biker (naik kapcai pun gayat), minat ada sikit-sikit. Curious tu ada lah nak alami pesta sang bikers. Jadi ikut aja lah. 

First Day

Hari pertama seronok aku jalan-jalan di Patong Beach, ambik gambar dan tengok suasana Bike Week. Macam-macam jenis motor aku nampak, segala macam. Sebab aku ni kayu, tak patut aku komen berkenaan motor-motor ni. Tengok lah sendiri...

ini HD, Sporster 48 (??) kot...
ini custom made, makcik tu macam ori...
tak dapat nak imagine macamana gaya tunggangan nye
no komen, macam gemuk jer (haa)

mau setengah tan berat. kalau tumbang....
looks like a control panel
wierd


Another custom bike

Wow!
Not a bike! how much lower can you go...


No comments:

Post a Comment